۳ پاسخ

من دیشب ابمیوه دادم بچم طفلی اسهال شد

من آب سیب ۱ ماه هست میدم

آبمیوه چون قند بالا و فیبر کم داره معمولا میگن بالای یکسال بدید ولی تو سن بچه شما در حد کم اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۵ ماهگی