کی میشه به بچه ها آب معمولی داد نه جوشیده؟

۷ پاسخ

من از اول آب تصفیه میدم

من بعضی وقتا میدم

بعد از یک سال

من اب تصفیه میدم جوشیده از اولم ندادم

ولا من خیلی وقته آب معمولی میدم

من جوشیده نداشته باشم همین آب شیر میدم

اب معمولی واسه خودمونم کثیف و بده آب تصفیه شده بده

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان نیکان و نفس👶 مامان نیکان و نفس👶 ۱ سالگی