بچه ها تا کی باید آب جوشیده بخورن؟

۵ پاسخ

بنظرم آدم بزرگم باید آب جوشیده شده بخوره چون آب پر میکروبه
تا هر وقت بدی بهتره

ما خودمونم جوشیده میخوریم. یه کتری بزرگ دارم اب جوش میدم توی بطری های شیشه ای میریزم توی طاقچه اشپزخونه. تا دو سه روز داریم. دوباره جوش میدم تازه

من از شش ماهگی اب تصفیه میدم

من یکی دوماه از تصفیه میدم

تا ۲ سالگی ولی من فکر کنم همیشه بدم به پسرم تا بزرگ شه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی