آب شیر هم بدی مشکلی نداره، ولی من کلا خودم وسواس فکری دارم سعی میکنم تا هروقت که تونستم آب جوش سرد شده بدم، بچه هرچی از زمین ورمیداره میکنه تو دهنش بعد تو گیر آبی؟😅
تا یکسال اگه تا دوسالم بدی عالیه
مامان من میگه دوسال
من آب ماجان میدم فقط
منکه آب تسویه میدم مشگلی هم نداره
من یه بار جوشیده میدم یه بار نمیدم
من آب تسویه میدم
من که نمیدم
مامانا 👀💛
اگه کوچولوت بدغذاست، تازه غذای کمکی رو شروع کرده یا درگیر یبوست، رفلاکس یا حساسیت شده 😔🍽️
من کنارتونم تا یه برنامه اصولی، خوشمزه و راحت داشته باشید 🥣🍌
و به کانال ایده غذایی ما بپیوندیددر روبیکا
🎁 مشاوره + برنامه یکروزه رایگان
فقط کافیه بنویسی: «برنامه رایگان» 👇
پی ویAti0507
کانال ninifoodartam@
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.