۱۰ پاسخ

منم روانی شدم. کارم داره به تيمارستان کشیده میشه

ای بابا گریه چرا جایشش درد نمیکنه

خوب آب میخواد شاید مگه نمیگه آب میخام؟

من دیگه به حال خودم گریه میکنم دایم جیغ و گریه و کم خوابی...

عزیزم تا بره مدرسه اینطور😭😭

فقط بغل میخواد و کمی پشتو دست بکش اروم بشه
ماهم همین رویه رو داریم

پسر من تازه بهونه گیریاش شدت پیدا کرده فکر کنم تا سه سالگی ادامه داره بعدش بچه راحت تر و مستقل تر میشه

پسر من که قشنگگگ یاد گرفته جیغغغغغ بزنه
ببین ینی سلول به سلولم میخوان جیغ بزنن وقتی جیغ میزنه
همسرم میگه زهرا تیک عصبی گرفتی🤦🏻‍♀️😂

فک کنم حالا حالا ادامه داره چون پسرمن هنوز گریه میکنه جیغ میزنه

دختر منم بعضی روزا اصلا نمیدونم چشه ، هرکاری میکنم بازم نق میزنه و گریع میکنه ، امروزم که هم خودم پریود بودم و نابود بودم هم دخترم همش نق میزد و گریع میکرد کلا از به دنیا اومدنم پشیمون شدم ، از بس که اذیت شدم

سوال های مرتبط