خانوما من خیلی ترشح دارم طبیعیه؟

۴ پاسخ

منم دارم

مگه اینکه مثل اب بی رنگ و شفاف باشه اون یعنی رحم درحال پاکسازی و مراقبته که باکتری به جنین نرسه

ترشح تا روزی اندازه ی دوتا نخود طبیعیه بیشترش نه

منم داشتم آزمایش چکاپ دادی ؟ شاید عفونت باشه مال من یکی دو هفته است بیشتر شد آزمایش چکاپ تازه داده عفونت داشتم دکتر بهم دارو داد تا هفت روز بخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نوراخانوم مامان نوراخانوم هفته دهم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان پناهم🫀 مامان پناهم🫀 هفته هفتم بارداری
مامان Joje🐣 مامان Joje🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری