چقدر انتخاب اسم دختر سخته.....
😩😩😩😩

۱۶ پاسخ

وای نه پسر که سختره 😢😢

وای حق داری من یچیی میگم شوهرم یچی باز اینای همو پسند نمیکنیم یه وضعیه اصلا

دلارز🎀
دلانا🎀
هانا🎀

منم موندم 😮‍💨ولی چند تایی انتخاب کردم
نیلا
مهوا
نورا
راحیل

دلوین(رباینده دل)
دلوان(دختر با محبت)
دلارز(دختر اصیل زیبا رو)
دلانا(قلب مادر،عزیز مادر)
هایلین(فرشته ی بهشتی)
سودا(عشق)
تلما(آرزو،امید)
سروین(استوار،محکم )
شوکا(نوعی آهو،غزال)
پرناز(نازدار،پرناز و کرشمه)
آدریانا(عشق زیبا و درخشان)
آوین(زلال مثل آب)
سلین(آسمان)
ایرانا(آریایی،نجیب)
نیهان(بهشت گمشده)
روشا(روشن،شاد رو)
رستا(رستگار شده)
ابرا
بارانا(باران)
جانان

منکه انتحاب کردم پسرام امین آرمین اسم دخترقشنگمو آیلین میذارم🥰😍😍😍

برای پسر سختهههه من هنوز نتونستم پیدا کنم🫠🫠🫠🫠

نه پسرسخته...

نورا
لیا

خیلی .ولی به موقعش یه اسم میاد تو ذهنت خودتو درگیر نکن

اسم پسر خیلی سختتره😵

ولی اگر بچم دختر بود میذاشتم دنیا

دلا
دلارز
نیلای
یارا
لیا

چی‌ تو ذهنته ؟ 🫠
منم‌موندم
فقط یکم لیانا رو دوست دارم

من اگه دختر میشد جوجوم اسمشو میزاشتم هلین🥺🫠

من حس میکنم اسم دختر خیلی راحتره

دقیقا موافقم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣🎀 مامان جوجه🐣🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری