وای نه پسر که سختره 😢😢
وای حق داری من یچیی میگم شوهرم یچی باز اینای همو پسند نمیکنیم یه وضعیه اصلا
دلارز🎀
دلانا🎀
هانا🎀
منم موندم 😮💨ولی چند تایی انتخاب کردم
نیلا
مهوا
نورا
راحیل
دلوین(رباینده دل)
دلوان(دختر با محبت)
دلارز(دختر اصیل زیبا رو)
دلانا(قلب مادر،عزیز مادر)
هایلین(فرشته ی بهشتی)
سودا(عشق)
تلما(آرزو،امید)
سروین(استوار،محکم )
شوکا(نوعی آهو،غزال)
پرناز(نازدار،پرناز و کرشمه)
آدریانا(عشق زیبا و درخشان)
آوین(زلال مثل آب)
سلین(آسمان)
ایرانا(آریایی،نجیب)
نیهان(بهشت گمشده)
روشا(روشن،شاد رو)
رستا(رستگار شده)
ابرا
بارانا(باران)
جانان
منکه انتحاب کردم پسرام امین آرمین اسم دخترقشنگمو آیلین میذارم🥰😍😍😍
برای پسر سختهههه من هنوز نتونستم پیدا کنم🫠🫠🫠🫠
نه پسرسخته...
نورا
لیا
خیلی .ولی به موقعش یه اسم میاد تو ذهنت خودتو درگیر نکن
اسم پسر خیلی سختتره😵
ولی اگر بچم دختر بود میذاشتم دنیا
دلا
دلارز
نیلای
یارا
لیا
چی تو ذهنته ؟ 🫠
منمموندم
فقط یکم لیانا رو دوست دارم
من اگه دختر میشد جوجوم اسمشو میزاشتم هلین🥺🫠
من حس میکنم اسم دختر خیلی راحتره
دقیقا موافقم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.