۵ پاسخ

وایی منم تازه امشب حسش کردم چقدرخوب بود ولی خیلی کم بود دلم میخواست فقط بزنه

پس چرا من اینقدر زود حرکات نینیمو متوجه شدم😅

از چند هفته حرکتاشو حس میکنیم؟

ای جانم خداحفظش کنه

دیدی چقد حال میده همش دوس داری بزنه سوراخ کنه فقط حرکت کنه😂

سوال های مرتبط