دخترم ابان 1400 بدنیا اومده کی باید بره پیش دبستانی?

۱۶ پاسخ

این پاییز نه اونیکی

دختر منم آبانی هس

خانوما پیش ۱ چی هست

امسال پیش ۱.
سال بعد پیش ۲

ان شاء الله امسال پیش 1
سال آینده پیش 2😍 😍

دختر من شهریور ۱۴۰۰ هست این پاییز میره پیش دبستانی

سوال منم بود چون دخترم آبان ۱۴۰۰
یعنی امسال باید پیش ۱ بره سال دیگه پیش دو؟

پسر منم آبان ۱۴۰۰ سال دیگه یعنی مهر ۱۴۰۶ باید برع

مهرامسال پیش۱
مهرسال دیگه پیش۲

منم دخترم آبان ۴۰۰ سال دیگه می‌ره پیش دبستانی

سال بعد

سال دیگه ۱۴۰۶مهرماه

مهر سال دیگه

امسال پیش یک سال دیگه پیش دو

سال دیگه مهر

۱۴۰۶ باید بره پیش ۲ چون نیمه دومی هست

سوال های مرتبط

مامان 𝑺𝒐𝒃𝒉𝒂𝒏🍼 مامان 𝑺𝒐𝒃𝒉𝒂𝒏🍼 ۴ سالگی