درد واژن تو این هفته ها طبیعیه ؟!
البته نه زیاد گاهی

۱۵ پاسخ

اره من تازگیا دسشویی ک برم بشینم در حد ادرار هم شده درد دارم

اره منم گه و گاهی دارم

سلام فرووووغ😍😍😍😍چطوری گلم
حالت خوبه؟؟
فداشبشممممم نی نی چطوره؟؟؟ خوبه انشالله؟؟؟
اخخخخخخخ بخورمش من پسره؟؟🥹😍🥹😍🥹 چقدددد برات خوشحالم فروغ دیدی گفتم نتیجه صبر کردناتو میبینی غصه نخور حکمتی هس توش😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 انشالله بقیه راه رو هم ب سلامتی بگذرونین مادر پسری🥹🥹😘😘😘😘😘

🥴هر هفته بیشتر میششه من از ۲۵ هفته دارم الان دیگه قابل تحمل نیس

منم دارم بعضی وقتها

بلههه

اره خیلی بده درد اون درد کشاله راه خیلی اذیت کنندس

من جفتم پایین این دردو دارم

منم دارم بعدش میزنه به کشاله رانم

منم دارم

عزیزم شما چه علایمی داشتی زیاد استفراغ نداشتی فک کنم

من دارم فوق العاده بده اینقد عذاب اوره ک به گریه میفتم یگاهی

بله دکتر گفت طبیعیه
ولی من از الان دارم 😣

نمیدونم ولی منم هر از گاهی درد دارم مخصوصا زمانی ک فعالیتم زیاده یا پله زیاد برم با استراحت بهتر میشه

بله طبیعی منم دارم نمیتونم راه برم بشینم

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلین مامان ایلین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وششم بارداری