۸ پاسخ

منم دارم
دقیقا اندازه قطر یه لیوان بی حس میشه
از دکتر و ماما پرسیدم گفت طبیعی

منم میشم

واااای من دقیقا همین حسو دارم وقتی به پهلو دراز میکشم همین فقد سمت راست زیر سینم

منم همینطورم

دقیقا این حالتو منم دارم از ۲۵ هفته دارم واقعا خیلی عذاب آوره واقعا نمیدونم چیکار کنم خوب بشه

وای من قبلا گز گز بود،حالا انگار دوتا گوله اتیش گذاشتن زیر سینم رو دنده هام،خیلییییییییی درد داره 😭

اسپرین می خورید؟

منم این حالتو دارم انگار بی حسه

سوال های مرتبط

مامان نویان جون♥️ مامان نویان جون♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری