اره خطرناکه . خدای نکرده تشنج میکنه
2ساعت فاصله بده
ارهه
ندی باهم
استامینوفن بده بعد نیم ساعت پایین نیومد پاشویه کن
اره بابا استا بسه پاشویه هم بکن
اره خطرناکه
بعد اگه خواستی شیاف هم بزاری نصف کن بزار
شیاف ۱۲۵
اره یهو یخ میکنه
شیاف همون استا دیگه
باید بینشون چهارساعت فاصله باشه
اگه تبش خیلی بالاعه باید دوساعت فاصله باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.