۷ پاسخ

اره خطرناکه . خدای نکرده تشنج میکنه

2ساعت فاصله بده

ارهه
ندی باهم
استامینوفن بده بعد نیم ساعت پایین نیومد پاشویه کن

اره بابا استا بسه پاشویه هم بکن

اره خطرناکه

بعد اگه خواستی شیاف هم بزاری نصف کن بزار
شیاف ۱۲۵

اره یهو یخ میکنه
شیاف همون استا دیگه
باید بینشون چهارساعت فاصله باشه
اگه تبش خیلی بالاعه باید دوساعت فاصله باشه

سوال های مرتبط