۳۰ پاسخ

نه به نظرم لزومی نداره هر ماه ببرم اونجا محیط الوده ست به هر حال مطب یا کلینیک بچه هایی هم هستن که مریض باشن و ویروسی باشه

خیر اگ موردی نباشه و نگفته بوده باشه نمیریم

بله عزیزم من هر ماه می برم
من سلامتی دخترم برام ارزشمنده

نه من نمیبرم همون بهداشت سر واکسنا

پسرم چون تحت نظر پزشک متخصص هستش
بخاطر داروهاش میبرم
سرتایمی ک خود دکتر میگه بیا
ولی غیر اینصورت اگه مشکلی نداشته باشه مطمئنن نمیبرم
وسواس زیادی هم دردسر سازه
ولی اگه کوچیک ترین مشکل تو بچم ببینم یا شک به دلم بیاد بدون معطلی میبرمش پیش متخصصش

هرماه هر هشتم میبرمش
اگ نمیبردم ک الان بجای اد مولتی نمیدادم
یا اهن براش شروع نمیکردم

بله صد درصد اولویت زندگیم بچه هام هستن حتی اگه خودم جون نداشته باشم

هرماه میبرم دخترمو ولی اگه مشکلی باشه درماه هم شده دوبار رفتیم

من میبرم
و خوشبختانه آنقدر منشی اش فهمیده هست که هروقت بچه های مریض باشن بهم میگه تو ماشین بشینم تا نوبتم بشه اصلا هم معطلی نداره عالیه

بله حتما میبرم مرتب چک بشه برای هر مشکلی سریع میبرم تا خود درمانی نکنم. این ماه ۳ تا دکتر بردم تا بالاخره مشکل بچم حل شد.

بله
هرماه

اره من هرماه واسه چکاپ میبرم قد و وزنشم دکتر چک میکنه اگ دارویی نیاز باشه کم و زیاد میکنه

بله بله

اره من هرماه میبرم

اره ميبرمش

تا الان هرماه یک یا دوبار حتما بردم پبش فوق تخصص نوزاد برای چکاب و روتین
مشکلی هم نداشت

نه من نمیبرم فقط یه چکاب همون اول شد یبار دیگه هم برای رفلاکسش بردم

بله من هرماه پیش پزشکش که از تولد میره میبرم

بله هرماه میبرم حتی تو جنگ تو شهر دیگه بودم اونجا بردمش دکتر چون تجربه اولم شاید ی چیزای و ندون دکتر بهم بگه

من ۳ ماهگی بردم دکترش گفت ماه دیگه بیار. تا نگه نمیبرم. چرا الکی بچه رو دکتری کنیم

وا
چکاریه هرماه ؟
همون بدو تولد و بعدش فقط موقع واکسن ها اونم بهداشت

ن اگ‌ مشکلی نداشته باشه و دکتر نگفته باشه نمیبرم

نه اگه نریض نباشه نمی برمش

آلا خانوم ۲۱ روزه بود بردمش یه قرص داد بهش که ۲۴ساعت دخترم کلا توnicuبود
متخصص هم بود مثلااا
مردمو زنده شدم وقتی بردمش بیمارستان رئیس ان آی سی یو یکی از آشناهامون بود گف فکردم نفس نداره خیلی حالش بد بود

منم یبار یک ماهکی بردم یبار سه ماهگی

من اگر موردی باشه که حتما میبرم ، مرکز بهداشت هم که برای ماه هایی که سن بچه زوج هست و واکسن داره میرم
ماه فرد میبرم دکتر
که قد و وزن و اینها چک بشه یه نمودار بر اساس هرماهش ازش داشته باشم ببینم روندش اوکی هست یا نه

من اول که دنیا اومد بردم،دکتر گفت تا موردی نداشت احتیاجی نیست همون چکاب بهداشت کافیه،ولی بره ۳ماهگیش میخام ببرم

من دوست دارم ببرم ولی اینقدر ویروس زیاده میترسم ببرم بگیره.چون مطب دکترا بچه مریض زیاده بچه ها هم خیلی راحت از هم میگیرن

نه اگر مشکلی نباشه

نه والا نمیبرم مگه اینکه از قبل دکتر گفته باشه و‌لازم باشه

سوال های مرتبط