۱۰ پاسخ

نه
مگه نیازه؟

چرا باید هرماه برد پیش دکتر😑😑😑سر تایم مراقبتش ببرین بهداشت مطمئن باشین آخرین دستورالعمل های سازمان جهانی بهداشت قبل از هر جایی به مراکز بهداشتی ابلاغ میشه و اگر طبق اون دستورالعمل ها بچه کوچکترین مشکلی داشته باشه خود بهداشت ارجاعتون میده به پزشک

من میبرم پیش دکتر،بهداشت قبول ندارم،فقط واکسناشو میبرم اونجا

من تاحالا دخترمو نبردم اصلا

نه من مشکلی پیش بیاد میبرم
ک البته هر ماه مشکلی پیش میاد براش 🫡😂😂😂

بله عزیزم

بله من میبرم

من ماهانه به جا اینکه ببرم بهداشت میبرم دکتر
هم وزن و قد چک می‌کنه هم سوالامو میپرسم هم قطره هاشو تمدید میکنه

آره چون وزنش کم

من ۲ هفته یه بار میبرم..رشدش رو چک میکنه.بعدا گفته ماهی یه بار

سوال های مرتبط