۳ پاسخ

بله میبرم

نه مگر سرماخوردگی باشه یا چیزی که نفهمم
بچه اولم هر دو ماه سه ماه یکبار میبردم برای چکاپ

آره من میبرم

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی