خانوما هر ماه چکاپ می‌برید بچه هاتونو؟؟؟

۴ پاسخ

اره هرماه میبرم

بهداشت هر وقت که واکسن داره میگه بیارش هر دوماه ی بار باید ببریش

من واسه واکسنا که بهداشت میبرم اونجا چکاب میشه
بجز اون هرماه پیش متخصص خودشم میبرم واسه چکاب ماهیانه

هردوماه

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی