شماها بچه هاتون و هر ماه می‌برید چکاپ

۷ پاسخ

اره میبرم

بله من هر ماه ميبرم

بلع عزیزم هر ماه که نه ی ماه در میون یا سوال چیزی باشع میبرم

تا یکسالگی باید هرماه چکاپ بشه

دکترش خودش میگه چ ماهی بریم برا چکاپ...

بله میبرم سوالی هم داشته باشم از دکترش میپرسم

آره.

سوال های مرتبط