۹ پاسخ

بستگی داره چی باشه

آره فقط واسه اعتصاب شیر۲روزپیش بردم وواسه واکسنش متخصص عفونی نامه بده راستش آیهان روخیلی می‌بردم واسه چیزای الکی امااینبارتصمیمم اینه زیاددکترنبرمش

بچه اول که تجربه نداشتم اره ولی دومی بهداشت میبرم چکاپ موردی باشه میگن.اما برای شروع غذای کمکی مولتی ویتامین آهن میبرم دکتر ببینم چی تجویز میکنه

برای هر چیزیی نبر یه مشت دارو میده که بیشتر بچه ضعیف میشه

واسه رفلاکسش ماهی یه بار میبرم هرسوالی باشه میپرسم اگ مریض بشه تب کنه اره دوباره میبرم اما همون ماهی یه باره نمیزاره مریض بشه سری قبل بردم گف گلوش التهاب داره یکم دارو داد نزاشت بدتر بشه چکاب میشه دیگ

اسهال و استفراغ چه خونی چه غیرخونی ، سرفه های پشت سرهم چه خلطی چه خشک ، رفلاکس چه پنهان چه آشکار ، جوش های اذیت کننده صورت سوختگی وحشتناک باسن ،شک به درد گوش ،نفخ های خیلی آزار دهنده ، تب بی دلیل، یبوست بیشتر از ۱۰روز، شروع غذای کمکی و…. اینا جزو چیزایی هستن که ببری دکتر(دیگه وقتی مادر میشی میفهمی کی باید ببریش دکتر و به دوا درمون خونگی تکیه نکنی تا حال بچه خدایی نکرده بدتر نشه)

ن بستگی داره مثلا اگ اسهال باشه ولی حال عمومی خوب باشه و غذا و شیرشو بخوره ن نمیبرم چون چند بار بردم دکترش میگ نیار نیازی نیست بیاری از بالا جبران کن . اگ خدای نکرده بالا بیاره همراه اسهال حتما بیار .

دکتر رفتن هم خسته کننده هست . ما تا اورژانسی نباشه نمیریم

اگه بنظرم ضروری باشه اره

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی