شما هر ماه میبرید اتلیه نی نی هاتونو؟؟

تصویر
۱۵ پاسخ

نه من میخوام فقط تولد هاشو ببرم
ماهگردهاشو خودم درست میکنم

نه من ۲۸ روزه بود بردم .‌دیگه رفت شیش ماهگی یا دندون دربیاره

ایشالا تولدش😇😇😇

ن ولا 🥲🥲🥲

عزیزم چ شیر خشکی میدی

نه عزیزم من خودم میگیرم ازش

قراره فردا بریم🥰
هنوز نبردمش یکی تو نوزادی میگیرم یکی وقتی یک سالش شد

نه چخبره هرماه اتلیه؟؟ نهایت تا یه سالگیش دوسه بار ببری عکس بندازع کافیه

نه بابا چه خبره

آتلیه باران عکسای ساده شما رو تبدیل میکنه به عکس آتلیه ای در روبیکا در خدمت شما هستیم
@Atoleeya_baran

آتلیه باران عکسای ساده شما رو تبدیل میکنه به عکس آتلیه ای در روبیکا در خدمت شما هستیم
@Atoleeya_baran

من ماه اول بردم دیگه جنگ شد نبردم، میخوام برای دندونی ببرم

ویی ننه موهااااشون،ماشالله😍😍😍😍😍

من از خونه میگیرم می‌فرستم برا آتلیه برام ادیت میزنه

اره من از ۱ ماهگی دارم میبرم گفتم تا ۱۲ ماهگی میبرمشون

سوال های مرتبط

مامان الناجون🌹♥️✨😘 مامان الناجون🌹♥️✨😘 ۸ ماهگی