سلام شما از چند سالگی برای دختراتون لاک زدید

۱۲ پاسخ

تا الان نزدم و گوشش هم سوراخ نکردم
بزرگتر شه خودش ازم میخواد که بزنم

حدودا۶ماهی میشه گاهی براش میزنم خیلی دوست داره دیگه دختره وقرتی بازیاش😍

من نزدم تاحالا ولی الان که گفتی دلم خواس واسه تولدش بزنم😍

گوش هاشم سوراخ نکردم

فعلا نزدم تا جایی هم ک بشه نمیزنم فعلا

من از یکسالگی زدم اما هرازگاهی میزنم دیر ب دیر

شش ماهگی

شیمیایی نزنی بهتره

از دو سالگی

پسره ولی یک ماه پیش گریه کرد براش لاک زدم😩🤣

اونم بعضی اوقات

سلام از دوسالگی

سوال های مرتبط

مامان مامان سفید برفی مامان مامان سفید برفی ۲ سالگی
مامان مِنتیا مامان مِنتیا ۲ سالگی