فریدولین بهترینه
حالا با توجه ب نیازت اپشناشو تحقیق کن بگیر
اصلااااا نخررررررر ،الکیه خریدش،من گرفتم اینقدر استفادش دنگ و فنگ داره که باز میندازی ماشین چون راحت برات میشوره
من دارم استفاده نکردم اصلا
تا لباس هاش کثیف میشه فوری میشورم با دست 😂
من معمولی دارم خیلی دنگ و فنگ داره اصلا استفاده نمیکنم. شنیدم تمام اتوماتیک خوبه نیاز نیست همش بالا سرش وایسی و اب خالی و پر کنی
اگه میخای واقعا ب کارت بیاد فقط تمام اتومات فریدولین بخر.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.