۵ پاسخ

فریدولین بهترینه
حالا با توجه ب نیازت اپشناشو تحقیق کن بگیر

اصلااااا نخررررررر ،الکیه خریدش،من گرفتم اینقدر استفادش دنگ و فنگ داره که باز میندازی ماشین چون راحت برات میشوره

من دارم استفاده نکردم اصلا
تا لباس هاش کثیف میشه فوری می‌شورم با دست 😂

من معمولی دارم خیلی دنگ و فنگ داره اصلا استفاده نمیکنم. شنیدم تمام اتوماتیک خوبه نیاز نیست همش بالا سرش وایسی و اب خالی و پر کنی

اگه میخای واقعا ب کارت بیاد فقط تمام اتومات فریدولین بخر.

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۶ ماهگی
مامان گل پسر👶 مامان گل پسر👶 ۵ ماهگی