۴ پاسخ

من هم گرفتم امتحان کردم خوبه

منم فریدولین گرفتم خیلیم کارش خوبه دو ساله ازش استفاده میکنم راضیم

ب نظر من نگیری بهتره انگار اسباب بازیه من دارم هنوز استفاده نکردم

من فریدولین خریدم ولی هنو استفاده نکردم
بین ایرانیا از همشون بهتره فریدولین

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🧚 مامان دلوین 🧚 ۳ ماهگی
مامان لنا🐣💛 مامان لنا🐣💛 ۱۳ ماهگی