۲ پاسخ

عالیه

من گرفتم لباساشو تو اون شستم، خوبه ولی زمان بره و باید بالاسرش بمونی . ولی بهتر از لباس شویی خودمونه چون ما تو لباسشویی خودمون کتونی و لباسای کثیف میندازیم ولی لباسای نوزاد اونقدر مثل لباسای خودمون کثیف نمیشن

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🧚 مامان دلوین 🧚 ۳ ماهگی
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی
مامان آیسل مامان آیسل ۸ ماهگی
مامان لنا🐣💛 مامان لنا🐣💛 ۱۳ ماهگی