۲ پاسخ

من فردولین دارم و اطرافیانم همه فردولین دارن خیلی راضی ان البته خودم هنوز استفاده نکردم اما بقیه حتی زیرپوش و لباس زیر سفید و با این میشورن عالیه مثل برف میشه لباسم خراب نمیکنه

من تعریف فریدولین رو خیلی شنیدم،خودم تصمیم دارم از همین مارک بگیرم

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🧚 مامان دلوین 🧚 ۳ ماهگی
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی
مامان آیسل مامان آیسل ۸ ماهگی
مامان لنا🐣💛 مامان لنا🐣💛 ۱۳ ماهگی