۲ پاسخ

اونایی که بچه هاشون برج یک بدنیا اومدن ۱۵ برج ۲ میدن
ماهایی که بچه هامون تو برج ۲ بدنیا میان ۱۵ برج ۳ براشون میریزن

سلام به همه میدن یا نه چه جوری کجا ثبت نام کنیم

سوال های مرتبط