۲سال و نیمشون شد هردو رو باهم گرفتم بنظرم هم زمان بهتره دوقلوهای من به هم نگاه میکردن جیش میکردن.روزای اول یکی نشسته بود جیش میکرد نگاه کردم دیدم اون یکی همینجوری وایساده دم در جیش کرده😂
ای خووودا چقدر نازن ماشالا خدا حفظشون کنه😍
باهمدیگه بهتر چون انجام میدن درسته سخته خونتم داغون میکنن اما چاره ای نیس
ماشالله بچه هات خیلی نازه خدا حفظشون کنه
بنظرم اول دخترت و یاد بده چون دخترا زود اد میگیرن پسرا کمی امادگیشون کمتره😅
الان زوده اونم دوتا باهم.
بزار بزرگ تر بشن بعد دوسالگی کم کم شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.