۱۰ پاسخ

عصبی شدی دست خودت نبود که منم اینجوری میشم بعضی وقتا به خودت فشار نیار برو پیشش دلشو ب دست بیار

من به خودم گفتم حتی اگه تلویزیون ۱۰۰ میلیونی رو هم بشکنه حق ندارم سرش داد بزنم انگار یه جورایی به خودم آمادگی دادم برای شکستن هر ظرف ارزون یا گرونی داد نزنم باز ممکنه تو شرایط خاصی آدم داد بزنه بالاخره پیش میاد خودتو ناراحت نکن برو تو اتاق بغلش کن و بهش بگو مامان خیلی دوستت دارم و واقعا متاسفم که داد زدم مطمعن باش متوجه حرفات میشه....

حتما حتما حتمت بقلش کن الان

حق داری عزیزم ولی باید بری
بغلش کنی بوسش کنی اون حس امنیت رو ازت بگیره
اتفاق خاصی نیوفتاده پیش میاد

پیش میاد یعنی چی؟
مقصر خودش بوده که جلو دست بچه گذاشته
باید اون داد رو سر خودش می کشید

بابا ول کن حالا داد زدی دیکه .مهم نیس برو بغلش کن

درکت میکنم
پسرم منم امروز بدجوری گاز گرفت یعنی مدام گاز میگیره ولی امروز کفری شدم داد کشیدم طفلی جا خورد میدوید اینور اونور از ترس زود بغلمو باز کردم دوید بغلم🥹اینقد ناراحت شدم
با اینکه واقعا همه جامو کبود کرده میشینم گریه میکنم از درد ولی این صحنه برام خیلی بد بود
برو بغلش کن اروم میشی

عیبی نداره عزیزم پیش میاد خودت ناراحت نکن برو بغلش کن بزار احساس امنیت کنه

پیش میاد عزیزم خودتو اذیت نکن

من ی بار اینجور شد .گفتم ببخشید سرت داد زدم مامانی .اونم خندید بوسم کرد 🥹🥹خیلی عذاب وجدان گرفتم خیلی شرمندم کرد دخترم 😂

سوال های مرتبط