خانومایی که هم تجربه طبیعی هم سزارین دارین میشه بگین کدوم بهتره؟

۸ پاسخ

سزارین از نظر روحی حالت خوبه کسی معاینت نمیکنه فقط سوند زدنی یه نفر میبینتت امپول بی حسی هیچ دردی نداره تا قبل دنیا اومدن بچه هیچ دردی وجود نداره و همچی عالیه با حال خوب بچه رو میدن بهت اما میان بخش نم نم سر باز میشه باید هر ۶ ساعت شیاف بزنی دوره نقاحتت طولانی تر احتمالا عفونت بخیه کم
من سزارینو ترجیح میدم کمتر اذیت شدم

من جفتش بودم طبیعی از نظر روحی بهم میریزی خجالتشم زیاد احتمال پی پی کردنم هست ، چند ساعت درد و خجالت میکشی دو سه نفر میان معاینه کنن پنج شیش بار خاطره خوشی برات نمیمونه و روح و روانت بهم میریزه اما بچه که میاد دردا تموم میشه فقط باید بخیه هارو مواظبت کنی چون نزدیک مقعد احتمال عفونت بیشتر

منم هر دو رو تجربه کردم ولی سزارین خیلی برام راحتتر بود

هرچیزی طبیعیش بهتره.مخصوصا زایمان.اگه مشکل خاصی نداشته باشی .کلاس های آمادگی برای زایمان هم شرکت کنی میتونی یه زایمان طبیعی خوب داشته باشی

خواهرم دوتاشم تجربه کرده میگه طبیعی بهتره

وای وای وای از سزارین بعدش درد شروع میشه من تاالان جای بخیه ها میسوزه طبیعی ن دیگ بچه رو در اوردن تموم شد دردام

اطرافیان ما هرکسی تجربه کرده میگه سزارین بهتر بوده
خودمم طبیعی بودم افتضاح بود، متاسفانه بیمارستان شهرمون فقط دولتی اصلا سزارین اختیاری قبول نمیکنن، خیلی دوست داشتم سزارین

من طبیعی بودم نسبت ب سزارینی هایی اطرافم بودن ب نظرم طبیعی بهترین انتخابه

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری