اول از نطر ذهنی آماده کن و کم کم از پوشک بگیرش
اینکه میگن بچه باید سه سال بشه و نمیدونم حرف بزنه همش الکیه
خیلیا دیدم گذاشتن بچه بالای سه سالش شده الان نمیتونن از پوشک بگیرن
خواهرم بچه هاش زیر یکسال صبحا میبره جیش میکنن اینجوری کم کم عادتشون میشه بعدم نزدیک دوسال خوشدونمیگن جیش دارن .
کلا پروسه از پوشک گرفتن یه مرحله عملی هست باید انجام بدی تا مغز بچه متوجه بشه دیگه پوشک نیست و باید توی دسشویی جیش کنه
پسر من نمیگفت،ولی از وقتی از پوشک گرفتمش دیگ میگ،تا قبل اون اصلا نمیگفت راحت کارشو میکرد
نه، یکی از نشونه های آمادگی از پوشک گرفتن اعلام جیش هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.