فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری

تصویر
۱۷ پاسخ

برید زیر نظر ی مشاور تغذیه خوب
هم بدنتونو آنالیز کنه
هم رژیم مناسب بنویسه
کنارش اگه ورزشم بکنید ک دیگه عالیه
من توی سه ماه ۱۳ کیلو کم کردم
توی کمتر از یک ماه ده سانت دور کمرم کم شد
دیگه ب کم خوردن عادت کردم
شیرینیجات رو کلا حذف کردم،مگر بعد چن هفته یهو هوس کنم بخورم
شیرینیجات شکم و پهلو رو آب میکنه تا حد زیادی
خیلی خیلی راحت میشه وزن کم کرد
من قدم ۱۵۴
وزنمم ۶۵بود
الان ۵۲هستم
کاملا فیت و لاغرم

منم قدم 155وزنم 47یه 15کیلو بده ب من هم توراحت میشی هم من میزون میشم

برالاغرشدنم میخوای بخوری🤣

من دقیقا قدم‌و وزنم مثل شماست خیلی بد نیست که😂😂😂😂 ولی من یکی دو هفته شیرینی رو حذف کردم ببینم چی میشه

منم چاق شدم قد ۱۶۷ با وزن ۷۲

امروز میخوام یه تاپیک درمورد دمنوش لاغری که استفاده میکنم بذارم فالوم کن تاپیکمو بخونی

یه ربع قبل غذا یه لیوان اب جوشیده ولرم بخور یکم معده اتو پر میکنه کمتر میخوری

هرکار می‌کنی بکن ولی عمل نکن
به قدری عوارض داره و اذیت میشی که حد نداره
توو همه سیستم بدنت تاثیر می‌زاره
افسرده میشی
خیلی باید رعایت کنی
یعنیا یه کوچولو ناپرهیزی ، از دل و دماغت در میاره

عزیزم من اینکارو کردم از ۹:۳۰ نهایت ۱۰ شب میرفتم مسواک میزدم که دیگه هیچی نخورم چون شبها دیر میخوابم...بعد بشقاب غذامون کوچیک کردم و فقط تو بشقاب کوچیک غذا میخوردم... صبح ها تخم مرغ آب‌پز میخوردم قرص ویتامین جلبک میخوردم که اشتها رو کم میکنه..
البته من ۳ کیلو میخواستم کم کنم و تو ۳ هفته تونستم ..هفته سوم خیلی اذیت شدم ولی از هفته چهارم عادت کردم

یه قرص بلک اسلیم هست کافئین داره اطرافیانم خوردن خوب هم جواب گرفتن فقط مثل اینکه یکی دو روز بی خواب میشی بعد عادت میکنی گوگل بزن نوشته چه مریضیایی داشته باشی نباید بخوری یه راه دیگه هم بوتاکس معده اس مثل اندوسکوپی میمونه عمل نیست سرپایی انجام میدن

دانه چیا چون حجم زیادی از معده رو پر میکنه عالیه
مامانم استفاده میکنه.
بریز داخل اب یکم بمونه قبل از غذا بخور

میگن آمپول ازمپیک خوبه

بروباشگاه ورزش سنگین انجام بده من خودم برای لاغری رفتم میگفت مربی نخورورزش هام سنگین بودولی فشارم میوفتادمجبورمیشدم هی بخورم درحالی که اصلاوزنم اضافه نمیشدپس کالری سوزوندن خیلی بهتره بخوردرحدکم شیرینی هم میخورذم

ببین چند روز همش به رژیم فکر کن بگو رژیم میگیرم غذا میخوری به خودت عذاب وجدان بده من نزدیک یک هفته میخواستم رژیم بگیرم هی می‌خوردم تا امروز دیگه شروع کردم سابقه کم کردن ۳۰کیلو رو دارم الان مدتی ول کردم خیلی چاق شدم باز دارم شروع میکنم

برنامع مانکن نصب کن اگع میخوای لاغر شی باید کالری کم استفادع کنی عزیزم من با این برنامه از ۴۰ کیلو ب ۵۰ رسیدم البته تو ی سال

شیرینی قطع کن و از ۸ شب ب بعد هیچی نخور ک میدونم چقدر سخته همین دوتا کارو بکن خیلییییی نتیجه میده

غصه نخور منم دقیقا مث توام قدم ۱۵۸ وزن ۷۷ عصبیم از چاقی دوست دارم لاغر باشم چند روزه ینی رژیمم ولی امشب اصلا رعایت نکردم ایشالا از فردا🥲🥲🥲

سوال های مرتبط