۷ پاسخ

نیازی نیست مریض نباشه الکی دکتر نبر

چکاپ ماهانه میبرم

ماهی یکبار تا یک‌سالگی میبرم چکاپ

من ماهی یه بار پیش دکترش برا چکاپ میبرم

من ماهی یک بار برا چک اپ میبرم

هر موقع مریض شد ببر

........

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی