۱۰ پاسخ

خریدم ولی هنوز به استفاده نرسیده
نمیدونم چقدر کاربردیه
شاید برای بعضی وقتا خوب باشه

بله عالیه ب نظرم من ک لبلساش شستم امروز راضی بودم

مال من «تز» هستش ولی هنوز استفاده نکردم
همینکه تلویزیون تبلغ میکنه

اره عزیزم خیلی خوبه

من كه اصلا راضى نيستم، خيلى اشتباه كردم انقدر كه آدم خسته ميشه

من شنیدم فریدولین اتومات خوبه

منم خریدم ۳ کیلویی
ولی خیلی بزرگه
به نظرم ازون تاشو های رو میزی بگیری بهتره . لباس نوزاد مگ چقدره

دارم ولی استفاده نمیکنم🫠

عمم گرفت خیلی راضی بود بمنم گفت بگیر چون لباسای بچه رو باید جداشست ولی من ادم وسواسی نیستم توی لباسشویی خودم میندازم لباسارو

آره خربدم خیلی خوب و عالیه

سوال های مرتبط