۲۲ پاسخ

دختر من همه کلمه هارو کامل میگه فقط بع کلمه های ک میگه ت به گ میگه د
مثلا به گل میگه دُل به کوکو میگه توتو

به پلاستيك ميگه پيكالي به لباس ميگه اولاس 😂

پانیا به هر چیزی که خراب بشه یا بشکنه میگه اوفگون شده 😁 حالا یکی دوبار تخم مرغ شکونده ، به تخم مرغ میگه اوفگونده
خیلی بامزه میگه

سیب زمینی زمینا
ماشین. مانیش
خرگوش. شردوش

😍😍😍

به شلوار میگه هپش هپش 😂😂

پسرم ب نوشابه میگه شاش😂😂😂😂🥲🥲
مهمون داشتنی آبرومون میره😂😂😂

به شلوار میگ شبار
به متکا میگه مکما
به گلابی میگه گبالی
به طالبی میگه طابلی
به اهورا میگه اهولا
ب حامد میگه آمت
ب امیر علی میگه اییلی
ب میخورم میگه موخولم
ب کلاه میگه تِلاه
ب پتو میگ پَتی
ب پرتقال میگه اِتقال
ب هندونه میگه هُندُنه

پسر من به بنفشه میگه ببفشه...به خواهرم اسمش زهراست میگه زرو....به هندونه میگه نوندونه....ماهی میگه موهی....خرگوش میگه گرگوش...آب بازی میگه آب بوزی🥰😝وای کلا دلم میخواد بخورمش ازبس شیرین زبون

مامانی یغنی فاطمه
نی نی هم یعنی حسنا

بهش بگیم بگو فاطمه میگه مامانی
اسم باباشم بگیم میگه بابا و خوده اسم رو تکرار نمیکنه😂

امشب دخترم یه ترکیب سمی گفت، مردم از خنده و گفتم خدایااا یعنی اینقدر میفهمه
اسم خودم فاطمه ست، اسم دخترم فاطمه حسنا
دخترم بخودش میگه نی نی
خیلی اتفاقی پرسیدم اسمت چیه
گفت: مامانی نی نی😂😂😂😂
من فکرکردم منظورش از مامانی اینه که منو خطاب کرده ولی عموش مجدد پرسید و همینو جواب داد😂😂😂😂
نمیدونم منظورشو رسوندم یا نه ولی خب خیلی باحال بود اینکه متوجه اسمش ترکیبیه و یه قسمتش هم نام مامانشه

پفک میگه پِقی
شلوار میگه لا
علیرضا میگه علی لا
سامان رو میگه نامان
حسنا رو میگه نُنا

کلمات باحال اینطور زیاد داره تصمیم گرفتم بنویسمشون براش بمونه

به پی‌پی میگه بی بی به بیبی میگه دی دی🤣🤣🤣

رستا جدیدا ماما و بابا رو میگه ماو باو😂
بعد دوباره میگه مانی بابایی
به گونه میگ گوگولی😂
به پروانه میگ پَلَلَ
به آب میگه آب ولی جدیدا میگه اووو
به کاکائو میگه کاو کاو
و خنده دار تر از همهههه به دایی میگ داتی(اینجا به لحجه خودمون به مادرشوهر میگیم داتی😂😂😂😂

دختر من ز رو ف میگه مثلا میگیم بگو موز میگه موف میگیم بگو باز میگه باف
ب اب میگه اووو
ب داداش میگه دَ
ب کفش میگه کش
ب پتو نمی دونم چرا میگه جیش 🤷‍♀️
ب عمه میگه عم
ب شیر میگه جیش
ب شوهرم میگه ممد
خیلی چیزای دیگه

ب فندکم میگه مردک

ب قند میگه عن
روزی ده بار ب همه میگه با چایی عن بخور هر چی میگم نگو باز میگه دایی عن بخوره؟😂🙂‍↔️

به تخم مرغ میگه مُخِ ننه!!!

میگم مامانو چنتا دوس داری میگه ته تااااا🥹😍

به پرتقال میگه پورباغ
به باباش که محمدرضاس اسمش میگه ممد
به لباس میگه اِبا
به شلوار میگه اَلوَ
به توپ میگه پوپ
دده ، ده ، دکمه رو میگه به دایی میگه گای
به سوپ میگه هوپ
به کاکائو هم میگه کَکو
اینا یادمه فعلا😂
با اینکه الان انقدر گریه کرد سر پا چرخوندمش تو بغلم تا بخوابه و کمرم داره نصف میشه و سرم داره میترکه و همش میگفتم من غلط بکنم بازم بچه بیارم الان اینارو نوشتنی دلم خواست بیدار بود برام حرف میزد🥲چیه این مادر بودن آخه
اه🥲

به بده میگه دده

عزیزم خداحفظش کنه😍دخترم به بابام که اسمش حسینه میگه ننین😂به پتو میگه ففووو😂به داداشم میگه دیدی😂به برادرزادم که اسمش امیرحسینه میگه انه😐به بگه میگه دده😂وووو..‌‌‌‌......

ب نکن میگه دَکووووو خیلی میکشه 😄
یا میگم مامانیو دوس داری میگه ن میگم بابایی دوس داری میگه ن میگم آب میخوری میگه اره😄😄

عزیزممم😍دختر من به ماست میگه ماتکا🤣

سوال های مرتبط