آخرین تلاش ها برای سزارین 😂
من از اول بارداریم همینجوریم عزیزم ربطی ندارع
اره من سرما خورده بودم
بنده خدا منظورش اینه که اگه نامه داشتخ باشه با گلودرد میتونه سزارین کنه واسش انجام میدن از دکترت بپرس، آخرش یکی منظورش نفهمیذ😀،شنیدم سرما خوردگی شخت میگیزن
🤣🤣🤣🤣وای منم ی مدت هندونه یخ خوردم گلو هام کیپ شده و فقط سرفه میکنم نکنه مشکلی پیش بیاد
از نظر خودت اره میتونی سز کنی
ولی دکتر میگه بیییییییا بفرما این شما و اینم اتاق زایمان طبيعي خخخخخ
ببین گلو درد بیشتر از درد زایمان ک نیست شرایطت خوب باشه باید طبیعی بیار
من خلط ته حلق داشتم
گفتم بهشون
نمونه گرفتن از ته حلقم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.