محلول پریسکا از داروخونه بگیر بچرخون تو دهنت بریز بیرون
تحمل
البته میتونی کمی با اب ولرم و نمک هر یه ساعت یه بار دهان شویه کنی
کمی بابونه و تخم گشنیز بجوشون، روش دهنت را باز کن بخور بده
بعد هم که یه کم ولرم شد تو دهنت قرقره اش کن
نشاسته هم با یه کم اب خمیر کن بذار روی دندون و پای دندونت یکی دو ساعت بمونه بعد تف کن با اب گرم و نمک دهنت را بشور
این ها را انجام بده درد را تسکین میده ایشالا
اگر دیگه خیلی غیرقابل تحمل بود فردا برو دندانپزشکی یه سری اقدامات برات انجام میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.