۹ پاسخ

من چند روز پیش سوراخ کردم. خوب بود از همه لحاظ

سوراخ نمیکنم اصلا اگه دختر داشته باشم

من گوش های دخترم رو وقتی بیست روزه بود سوراخ کردم

من دوماهه بود سوراخ کردم

دخترمن۲ماهش بود سوراخ کردم

من 6 کاهش بود سوراخ کردم فک کنم....هرچه زودتر بهتر

من تازه سوراخ کردم

به نظرم هر چی زود تر بهتر
من خودم گوشواره رو وقتی دخترم شش ماهش بود خریدم؛ یک‌سالگیش گوش هاشو سوراخ کردم بعد از دو هفته ای هم انداختم گوشش

بعد ۶ماه

سوال های مرتبط