روی جای نرم بازوت بزن جایی کچربی داره با زاویه ۹۰ درجه اروم بزن
هواشو بگیری دردش کمتر میشه خیلی آروم تخلیه کنی کبود نمیشی
فکرکنم شکم
سزارین بودی ک دکتر بهت انوکسا داده؟
به راحتی بدون هواگیری بزن بره
چهار انگشت بذار رو بازو زیر چهار انگشت بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.