۶ پاسخ

روی جای نرم بازوت بزن جایی کچربی داره با زاویه ۹۰ درجه اروم بزن

هواشو بگیری دردش کمتر میشه خیلی آروم تخلیه کنی کبود نمیشی

فکرکنم شکم

سزارین بودی ک دکتر بهت انوکسا داده؟

به راحتی بدون هواگیری بزن بره

چهار انگشت بذار رو بازو زیر چهار انگشت بزن

سوال های مرتبط