انوکسا توی بازو بزنم دردش کمتره یا شکم؟🤔🤔🤔

۸ پاسخ

من که از همون اول به بازو میزنم

من تو شکم میزنم فقط

من به شکم میزدم دردنداشت فقط میسوخت

من تو بازو زدم شکمم ب قدری سفته ک نگو

بازو از همه جا درد ناک تره

من بعد زایمان دکتر بهم داد به بازو میزدم درد نداشت

منم بازو

من بازو میزنم‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری