از داخل شکمت وقتی میخوای بلند بشینی حالت کشیدگی و سوزش زیاد داره یعنی اون حس کشیدگی داخل شکم از سوزش بیرونش برای من بدتر بود
برای من نشستن خیییییلی وحشتناک بود وحشتناک شکمم میسوخت اما وقتی راه میرفتم خیلی حس بهتری داشتم
کلا چون مسکن میزنن و چند ساعت اول باید کلا بخوابی قابل تحمله ولی اولین نشستن برای بلند شدن از تخت خیلی سخته
کلا از زایمان طبیعی خیلی بهتره من درد زایمان طبیعی هم کشیدم بعدش سزارین شدم
من سایز صفر فقط یک بلوز و تیشرت و شلوار گرفتم
من ک اصلا نمیدونم چجوری گذشت
ولی قبل از استرس نابود شدم اشتهام کلا نابود شد شبا گریه میکردم خوابم نمیبرد حال و هوای قبلش ک استرس داشتم خیلی بدتر از بعدش بود
ولی خیلی راحته تا آخر انتخابم سزارینه
اصلا به خودت استرس نده هیچ دردی نداره تو بیمارستان مسکن میزنن تو سرم هیچی نمیفهمی فقط موقه بلند شدن درد داری تو خونه هم شیاف داری
من واقعا درد غیر قابل تحملی نداشتم حتی یه دونه شیافم نزاشتم
فقط موقع خوابیدن بلند شدن بخیه هام میسوخت
اما ب شرطی که کمکی داشته باشی برای بلندشدن خودت اصلا زور نزنی تا دوروز بعدش
من سه بار سزارین شدم خداروشکر راضیم یعنی اصلا دلم نمیخاد طبیعی باشم درد قابل تحمل داره خیالت راحت سوزش داره جا بخیه ها ولی درد نداری اولین بلند شدن از تخت سخته ولی سعی کن بلند شی و راه بری تا جایی ک میتونی
من كه زايمان اولي اصلا يادم نمياد اين يكي هم ريلكسم اصلا استرس ندارم 🤣🤣🤣🤣
مثل هیچی😅
من ک هر 8ساعت شیاف گذاشتم
سریع هم بلندشو راه برو
اصلا اتفاق غیرقابل تحملی نبود کاملا عادی
برای هرکسی یه جوره
خیلی متفاوته
من تا 8روز نمیتونستم به پهلو بخوابم تخت کناری م همون شب اول به پهلو خوابیده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.