ببین درد خیلی زیادش روز دوم و سومه
ندوشش خود بدن کم کم جذبش میکنه
کمپرس سرد اگه داری بذار
مسکنم میتونی بخوری
منم روز ششم ترک شیرم خواهر
خداروشکر دردش بعد روز سوم کم کم کم میشه
بنظرم اصلا ندوش
اذیتش واسه یه هفته است،بعد رفع میشه
یه سوتین نسبتا تنگ بپوش،به سینه هاتم اصلا دست نزن ک تحریک نشن
اگه بدوشی خشک نمیشه ،باز شیر میاد توش
من چون سر بارداریه قبلیم باید شیرم خشک میشد،دکتر این توصیه رو بهم کرد،اوایلش عین سنگ سفت شده بود،بعد یه هفته بهترشد،خوب شد
راسی از داروخونه هم قرص بگیر
بگو میخوای شیرت خشک بشه،بهت یه قرص میدن،من اون قرصه رو هم میخوردم
چرازودگرفتی؟
روزی دو بار بدوش مثبت صبح زود و شب تا یکم سبک بشه
چ جوری گرفتی میشه بگی اذیت نشد ؟
چجوری گرفتی
حموم کردن سبک میکنه آدمو
خیلی درد داری مسکن بخور
خیلی کم میتونی بدوشی ک سبک بشه
حتما میخوای بخوابی زیر سینه ی چیزی بزار چون سنگینه اذیت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.