مرودشتیا دکتر ظهوری ببرم بچمو یا رحمانی

۵ پاسخ

من صادق محمدی بردم خوبه ‌.

دکتر رحمانی واقعااا عالیه
ظهوری بدرد نمیخوره

ببر کرمی دستش هم خیلی خوبه من پسزم همیشه میبرم

رحمانی نبردم ظهوری بردم نمیدونم راضی نبودم زیاد

من دوستام میبرن ظهوری راضی هستن

سوال های مرتبط

مامان 🪽کوچولوو🫀 مامان 🪽کوچولوو🫀 ۱۶ ماهگی