۳ پاسخ

خیلی مزخرفه خیلی .من شربت کیدیزول دادم خوب شد بعدش قط کردم

تو یه قاشق شیر مادر حلش کن

با یذره شیرخشک قاطی کن بده

سوال های مرتبط