برای پیاده‌روی فقط این قسمت کمربند رو میبندم 🤰🏻

تصویر
۵ پاسخ

شما از کجا گرفتین اینو؟اسم و مدلش چیه؟

خیلی خوبه منم وقتی میبندم کمر دردم خوب میشه ولی دخترم انگار اذیت میشه یجوری محکم لگد میزنه انگار پاهاش از پهلو هام میخوام بیاد بیرون وقتی بازش میکنم آروم میشه 😂🥲

منم کدل دیگش بند داره خریدم خیلی خوبه 500

کمر بند من یه بخش دیگه هم داره که از پشت کمرو نگه میداره وبه تیکه جلویی وصل میشه!
برا منی که سریع کمردرد میشم خیلی خوبه

منم بند بالاشو میبندم ، گن میاد بالا از روی شکمم در میره 😂

سوال های مرتبط

مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انار🫄 مامان دونه انار🫄 ۱ ماهگی
مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد