خانما بنظرتون برای من زوده پیاده‌روی

۳ پاسخ

من از هفته ۳۲ یه شب درمیون میرفتم و از هفته ۳۴ هرشب نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه میرم. اگه مشکل خاص نداری یا استراحت مطلق نیستی نه مشکلی نیست فقط از کم شروع کن بعد تایمش بیشتر کن که خسته نشی

آره بذار ۳۶ رو رد کنی

من دیشب یکم راه رفتم نتونستم تمام کشاله ران دارم درده

سوال های مرتبط

مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد