۳ پاسخ

نه اصلا

نه اوکی

نه از ۳۸ به بعد مشکلی نیست واسه سزارین

سوال های مرتبط

مامان سلین و سوینا🩷 مامان سلین و سوینا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن مامان آرن هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🍒گیلاسی🍒 مامان 🍒گیلاسی🍒 روزهای ابتدایی تولد