۴ پاسخ

من ۳۸ هفته و ۶ روز میرم سزارین، اتفاقا هرچی جنین بیشتر بمونه رشد و تکاملش کامل تر میشه

البته سزارین سومم

نه من دقیقا همین هفته بودم ک سزارین کردم

من ۳ روز میرم میشه دوشنبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی