۶ پاسخ

برا من ۳۹ هفته زده دیر نیست میترسم قبل اون کیسه آبم پاره شه یا درد بیاد

۳۷ هفته دیگه هم طبیعی میشه هم سزارین

منم نظرم همونه

معلومه خسته شدی 🤣
خدا قوت بده ب مامانای باردار که سخت ترین کار جهان بارداری

آره من دکترم گفته ۳۷

ارع ب احتمال زیاد

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد