۱۲ پاسخ

برا من 36هفته کامل بشه زایمان داده

منم تاریخ ۳۸ و ۲ روز داده

۳۸هفته بچه کامله من پسرمو۳۸هفته بودم زایمان کردم

دکتر منم گفته بین ۳۸ هفته و یک روز تا سه روز

خواهرزاده من ۳۶ هفته به دنیا اومد هیچ مشکلی هم نداشت

من ۳۸ زایمان کردم مشکلی نداشت

نه سالمه

تازه دکتر من میخاد 37هفته و 5روز بچه رو برداره

میگن زردی میگیره

ن من ۳۸ هفته زایمان کردم بچمم با خودم مرخص کردن دستگاه اینا نرفت

۳۸ هفته دیگ مشکلی پیش نمیاد

نه عزیزم چه مشکلی بچه حتی ۳۷هفته هم به دنیا بیاد سالم هست و مشکلی نداره نترس

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری