برا من 36هفته کامل بشه زایمان داده
منم تاریخ ۳۸ و ۲ روز داده
۳۸هفته بچه کامله من پسرمو۳۸هفته بودم زایمان کردم
دکتر منم گفته بین ۳۸ هفته و یک روز تا سه روز
خواهرزاده من ۳۶ هفته به دنیا اومد هیچ مشکلی هم نداشت
من ۳۸ زایمان کردم مشکلی نداشت
نه سالمه
تازه دکتر من میخاد 37هفته و 5روز بچه رو برداره
میگن زردی میگیره
ن من ۳۸ هفته زایمان کردم بچمم با خودم مرخص کردن دستگاه اینا نرفت
۳۸ هفته دیگ مشکلی پیش نمیاد
نه عزیزم چه مشکلی بچه حتی ۳۷هفته هم به دنیا بیاد سالم هست و مشکلی نداره نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.