نه خوبه
جدیدا یه هفته دیر تر تاریخ میزنن
بخاطر مشکلات تنفسی بچه های سزارینی
مامانا سودا چ تاریخی برات دکتر وقت سزارین داده؟؟؟؟
نه منم تاریخ داده ۳۰ فروردین که میشم ۳۸ هفته و ۱ روز
واسه منم ۳۸ هفته ۳ روز زده
فردا برم ببینم قبول میکنه زودتر ....
عزیزم من که ۳۹ هفته برام تاریخ زده شده بود
نه عالیه ۳۸ پرکنی خوبه
زایمان اولیا معمولا همون ۳۸ و ۴ میزارن
منکه زودتر دردم گرفت
دکتر بمن گفت ۳۹هفته تمام خوبه یا ۳۸هفته و ۴روز تاریخ رندم هست ۳-۳ گفتم توروخدا نگو میشینم گریه میکنم 😂😂😂انقد بهش گفتم توروخدا اخر ۳۷زایمانم کن بهم میخندید گفت حالا ۳۵هفته اومدی راجبش حرف میزنیم 😬
خوبه که
دکتر من که ۳۹هفته تمام بچه رو برمیداره
من سزارین دومم دکترم ۳۸ هفته وقت داده
نه عزیزم به من ۳۹هفته وقت داده
یاابلفضل یه فوبیادیگه بهم اضافه شد یعنی اگه درد بیاد سراغمون یاکیسه اب بترکه باید زایمان طبیعی کنیم ؟
دکتر منم گفتم هفته ۳8باید تموم بشه بعد عمل کنه. با اینک سزارین دومم هست گفتم هفته ۳8 عمل کن گفت ن باید ۳8 تموم بشه
واسع من گفت ۳۸ و ۵ روز من میگم زوده
میترسم بخاطر زردی و مشکلات تنفسی
من امروز ۳۸ هفته دو روزم سه نیم وقت سزارین دارم
نه دکتر میگه بهترین زمانش 38هفته و4رو هس
دکتر من گف ۳۸هفته برمیداره
من هنوز ۳۸هفته ویک روزم زایمان نکردم 🤣تازه تو سونو ۳۹هفتم
برا منم ۳۸هفته و چهار روز زده
دکتر من که ۳۸ هفته و ۶ روز تاریخ داده
ااوووو زودتر برداره دیگ
ما سرکلاژی هم هستیم
نمیدونم چرا زودتر برنمیدارن
حتما باید ۳۸ بشه☹️
نه اوکیه
نه دیگه ۳۸به بعد برمیدارن بچه رو تو سزارین .بستگی به نظر دکتر داره
منم دکتر. همین تاریخ رو زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.