من جفت سزارین هام دقیق ۳۸ هفته انجام داد
حتی نذاشت ۳۸ هفته و ۱ روز بشه
از ترس فشارخون البته
کدوم بیمارستان بستری میشی
سزارین شکم دو به بعد زوتر برمیدارن
بستری میشی عزیزم
منم۳۷هفته و۶روز نامه دارم
من سزارینی ام خوده ۳۸ هفته برامنوبت زایمان زده ک
یعنی چی بستری نکنن ؟
اگر سزازین دوم هستی بستریت میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.