سلام
ممکنه سزارین ۳۸هفته و ۳ روز باشی،بستری نکنن؟

۶ پاسخ

من جفت سزارین هام دقیق ۳۸ هفته انجام داد
حتی نذاشت ۳۸ هفته و ۱ روز بشه
از ترس فشارخون البته

کدوم بیمارستان بستری میشی

سزارین شکم دو به بعد زوتر برمیدارن
بستری میشی عزیزم
منم۳۷هفته و۶روز نامه دارم

من سزارینی ام خوده ۳۸ هفته برام‌نوبت زایمان زده ک

یعنی چی بستری نکنن ؟

اگر سزازین دوم هستی بستریت میکنن

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🍒گیلاسی🍒 مامان 🍒گیلاسی🍒 روزهای ابتدایی تولد